تیم کاراته دختران شهید ابراهیم هادی

ورزش هدف نیست بلکه وسیله ای است برای رسیدن به اهداف عالیه ای همچون سلامتی, اخلاق, قهرمانی, گذشت, رسیدن به خوی پهلوانی و نشاط

تیم کاراته دختران شهید ابراهیم هادی

ورزش هدف نیست بلکه وسیله ای است برای رسیدن به اهداف عالیه ای همچون سلامتی, اخلاق, قهرمانی, گذشت, رسیدن به خوی پهلوانی و نشاط

تیم کاراته دختران شهید ابراهیم هادی

ماهرترین مدافعان، بهترین مهاجمانند.
...........................................

مشکل کار های ما این است که
برای رضای همه کار می کنیم جز خدا.

«شهید ابراهیم هادی»
...........................................

مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.

«شهید سیّد مرتضی آوینی»

..........................................

رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات
اگر بهار ریشه در زمستان دارد و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد،
یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد
«موتوا قبل ان تموتوا»
یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب
پیر شو پیش از آنکه پیر شوی، و پیری بی‌رنگی است.

«شهید سیّد مرتضی آوینی»

...........................................
این وبلاگ به تیم شهید هادی تعلق دارد امیدوارم که لحظات خوبی را در اینجا سپری کنید و با نظرات ارزشمندتون ما رو در پیشبرد اهدافمون که همانا رضایت شما عزیزان البته در زیر سایه جلب رضایت حضرت حق می باشد یاری کنید.
با تشکر مدیریت وبلاگ: ورمزیار

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

فلسفه های شیتوریوکاراته دو عبارتند از:

*دوجوکون

*یو ریو بی


*گودوشین

*گوشوگوگاکو

*اوکه ته وااوچی ته


*شورن نوکوکوروئه


*هی جوتسونوسان بیو

لطفا به ادامه مطلب بروید تا با این اصطلاحات آشنا شوید...

  • رزمنده

تمرین با وزنه برای رفع افتادگی بازو
شما می توانید با جا به جا کردن وزنه تمرین با وزنه کار خود را آغاز کنید.چیزی که شما نیاز دارید تنها یک جفت دمبل است. وزن دمبل ها باید در حدود ۵/ ۲ الی ۵ کیلوگرم باشد، البته درست است که استفاده از وزنه های سنگین تر می تواند شما را سریع تر به هدفتان برساند، اما برخی از تحقیقات نشان داده که تمرین با وزنه های سنگین باعث افزایش سایز عضلات می شود که برای اکثر بانوان خوشایند نیست. پس به جای استفاده از وزنه های سنگین با تعداد تکرار کم، از وزنه های سبک با تکرارهای زیاد بهره بگیرید تا به اندامی باریک و زیبا دست یابید.


برای مشاهده تمرینات به ادامه مطلب رجوع کنید...

  • رزمنده

سلام جدیدا دو سه نفر از بچه های ارشد کلاس دچار یک نوع بی انگیزگی و نوعی تمرین زدگی شده اند این متن رو تقدیم می کنم به این عزیزان و امیدوارم کمکی باشه تا بتوانند با علاقه به تمرینات بپردازند:

  چندبار تا به حال پیش آمده که موضوع کاراته عنوان شده باشد و کسی بگوید:

"بله، من سابقاً به کلاس کاراته می‌رفتم."؟

به نظر می‌رسد تمام ما دوستانی داریم که سابقاً تحت تعلیم کاراته بوده‌اند.‏

چرا در حالی که بعضی‌ها به تمرینات کاراته ادامه می‌دهند،

بیشتر افراد، نیمه کاره از آن دست می‌کشند؟

پاسخ این سوال ساده است. برخی افراد کارها را نیمه تمام رها می‌کنند در حالی که بعضی‌ها وقتی کاری را شروع می‌کنند آن را به پایان می‌رسانند. اما این مسئله خیلی پیچیده‌تر از اینهاست.
برای پی بردن به این مسئله که چرا هنرآموزان یادگیری را نیمه‌کاره رها می‌کنند، علت‌های بی‌شماری وجود دارد. بعضی‌ها یادگیری را در رده‌های پایین‌تر رها می‌کنند، چرا که برای این کار وقت کافی در نظر نگرفته‌اند و آسانترین‌ راه برای آنها، متوقف کردن ادامه کار است.
بعضی از هنرآموزان، سر کلاس تمرین رفتن را مثل سر قرار رفتن می‌انگارند. آنها می‌خواهند که این هنر را بهتر بشناسند. اما این شناخت به مرور زمان میسر می‌شود. آنها در این سالهای اول زندگی آمادگی ندارند تا برای تمام عمر خود تعهدی بدهند بنابراین از ادامه کار منصرف می‌شوند.
بعضی‌ها برای رسیدن به پیشرفت کامل، صبر خود را از دست می‌دهند. می‌خواهند در عرض یک سال صاحب کمربند سیاه شوند، اما وقتی می‌بینند این کار حداقل 3 سال طول می‌کشد، نمی‌توانند از عهده آن برآیند. بعضی‌ها بصورت مقطعی به یادگیری می‌پردازند و مدتی می‌روند و پس از مدتی نیز آنرا را نیمه کاره رها می‌کنند. آنها می‌خواهند که به یادگیری ادامه دهند ولی نمی‌توانند انگیزه خود را حفظ کنند.
برای اینکه کاراته و بطور کل هنرهای رزمی را نیمه کارها رها نکنید به این موارد توجه کنید:

  • رزمنده

پاداش روزه

۲۹
خرداد

قَالَ اللَّهُ کُلُّ عَمَلِ ابْنِ آدَمَ لَهُ إِلَّا الصِّیَامَ فَإِنَّهُ لِی وَأَنَا أَجْزِی بِهِ

خداوند(سبحانهُ و تعالی) میفرماید: هرکار انسان برای خود اوست، مگر روزه داری؛ که برای من است و من خودم پاداش آن را میدهم.

  • رزمنده

دان2

۲۹
خرداد
  • رزمنده

سلام به همه دوستانی که این پست رو مطالعه می کنند حدودا یک پنج ساعتی هست که نشستم تا یک مطلب مفید برای شما آماده کنم تا در حین این که روزه می گیرید از ورزش کردن هم لذت ببرید، پس به ادامه مطلب برید و تا آخر متن رو بخونید پیشتر از همه شما سپاسگزارم.نظر فراموش نشه.

از حضرت امیر المؤمنین(ع ) نقل است که

سه چیز حافظه را تقویت می کند:

1. مسواک کردن دندانها

2. روزه داشتن

3. خواندن قرآن

اثر روزه در ازدیاد حافظه یک تأثیر فیزیولوژیک است که در نتیجه رسیدن غذای پاک به سلولهای مغز بعد از چند ساعت بی غذایی رخ می دهد. ورزش کردن در ماه مبارک رمضان از اصول و قواعدی پیروی می کند که بهتر است در یادگیری آن بکوشیم. در زیر به نکاتی اشاره خواهد شد که رعایت آنها در ماه مبارک رمضان برای ورزشکاران توصیه می شود.


ماه رمضان، ماه خیر و برکت، ماه انسان ساز و ماه نزول برکات است، که هر چه انسان کامل تر باشد از فوائد این ماه بیشتر بهره می برد. ورزش که همواره برای سلامتی جسم و روح به آن سفارش شده، در این ماه جلوه پر رنگ تری یافته و می تواند نقش خود در این مهم را بهتر و بیشتر ایفا کند. ورزش نه تنها با روزه منافاتی ندارد بلکه اگر به صورت صحیح و اصولی انجام شود، باعث آرامش و کاهش استرس ورزشکاران می شود و استقامت فکری و صبر آنان را تقویت می کند.

 


  • رزمنده

دان1

۲۸
خرداد
  • رزمنده
  • رزمنده